En ole täällä paljon kertonut muuta kuin runoja ja kirjaa. Nyt päätin kuitenkin kertoa, että miten menee ;)
Melkein tasan vuosi sitten juhlistin kirjani julkkareita. Oli pimeää ja julkkarit on niitä ainoita kunnon muistikuvia marraskuusta. Niiden jälkeen vaivuin talviuneen, josta sitten tammikuussa aloin heräillä.

Tänä vuonna kaikki on toisin, en tiedä, vaivunko sellaiseen talviuneen kuin ennen.
Runot ovat elämässäni nyt kaiken aikaa. Runous, kirjoittaminen. En kiellä kirjoittavani, minulla on jopa tuttavia, jotka tuntevat minun ainoastaan ja vain sen takia, että tuntevat runoni. Se on outoa, jännittävää ja uutta. Mutta olen tehnyt töitä sen eteen, että uskallan sanoa kyllä, jos joku kysyy, kirjoitatko runoja.
Olenko avoimempi kuin ennen? No, ei se ehkä sitä tarkoita, koska avoin olen ollut aina. Mutta kirjoittamista olen pitänyt piilossa, en enää.
Sain pienen apurahan alkuvuodesta ja se oli seuraavan kokoelman työstämistä varten. Katsotaan ja odotellaan, mitä tapahtuu seuraavaksi.
Erityiskiitos kaikille, jotka olette kommentoineet /kommentoitte. En osaa oikein vastata niihin (kerrankin aihe, jolla minut saa hiljaiseksi). Kommentit analysoivat runoni niin tarkasti, että hämmennyn ja minusta tuntuu, että runot saavat paljon isomman huomion kuin se tilanne, kun kirjoitan ne. Yritän siis sanoa, että minä "vain kirjoitan" ja yhtäkkiä te kerrotte niin tarkasti ja hienosti niistä. Saatte minut ihan hiljaiseksi. Wow.

p.s. tarkkana järjestelmän ihmisenä tarkkailen koko ajan myös päivitystahtiani täällä. Että teillä olisi mitä lukea.